[MataroSensefils] Canvis a MatEdVidre NO comunicats

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dij des 22 20:21:51 CET 2016

Bona tarda a tothom,

el present mail el faig donat que s'han fet canvis a l'Edifici de Vidre a la configuració del SN. Aquests canvis no estan documentats a la web i no s'han comunicat a ningú, ni a MSF ni als afectats, com jo.

Entenc que aquest canvi s'ha realitzat per X motius, i no hi ha d'haver problema, però qualsevol canvi, s'hauria de notificar a MSF i en aquest cas a mi com afectat.

En aquest cas, el canvi ha comportat afegir un rang d'IP's al SN i demés..., però el què més m'ha molestat és que algú ha canviat la meva IP pública de guifi de LA MEVA EMPRESA!!!! No es pot canviar una IP pública de guifi a la brava, i si d'una empresa es tracta menys... No m'ha agradat descobrir que un súper node, que a més dóna la casualitat que vaig pintar a la web jo mateix i que he participat i apadrinat en la configuració, instal·lació i muntatge i no enterar-me que m'han canviat la IP pública fins al moment que no hi puc accedir, i per descobrir-ho haver de fer proves i rebuscar.

Reiterar que QUALSEVOL canvi que es realitzi en els SN gestionats per MSF sempre s'ha comunicat a MSF, i repeteixo, abans o després. Es pot donar el cas d'una actuació d'urgència, d'una prova, o altres... però quan s'ha fet es comunica i es modifica a la web. Voldria que es mantingués la forma de funcionar que hem tingut, ja que ens ha funcionat bé fins a dia d'avui, alhora que fa que en cas de que hi hagi algun problema, tots els que mantenim la xarxa sapiguem com està feta i podem actuar/ajudar.

SAX!!!

P.D.: No sé com s'entendrà aquest mail, i no vull que es mal entengui, però estic una mica emprenyat... és com si m'haguéssin canviat la porta per accedir a casa i al buscar-la me l'han canviat de carrer sense avisar.... Necessitava treballar remotament i porto més estona descobrint què passa que treballant....