[MataroSensefils] No arribo a 10.139.56.2 per Torre maresme

Enric enric a musaik.net
div des 16 18:05:30 CET 2016

Salut,

em podeu confirmar que va fallar el dimecres tarda?
I dijous al matí?

No veig les gràfiques des de dins de guifi.
Què haig de tenir al DNS?
Meeeeerci!!!

A 14-12-2016 17:12, Enric escrigué: