[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

div des 16 17:37:27 CET 2016

L'Aureli ja s'ha ofert per mirar de seguir el manual de l'Eloi. Collonut si
hi ha algú que ho fa via GuifiTV <http://guifitv.guifi.net/> . Jo deia
Youtube pq em consta que hi ha aplicacions que permeten fer streaming amb
Youtube molt fàcilment, pq arriba a moltíssima gent i pq permet compartir
els vídeos amb llicencia Creative Commons.
A tope amb el Guifilab!!!!!
Jordi

El dia 16 de desembre de 2016 a les 17:29, DataLab <datalab.es a gmail.com>
ha escrit: