[MataroSensefils] Guifilab virtualització divendres 23 de desembre

dim des 13 19:12:20 CET 2016

Hola!
Mirarem si podeu gravar-ho pq la xerrada s'ho val.
Si hi ha algú que vulgui portar aquest tema que ho digui.
Jordi

El dia 13 des. 2016 10:57, "Nicolás Quesada" <nicolasquesada a gmail.com> va
escriure: