[MataroSensefils] ** PROBLEM Host Alert: OrrCalTruch is DOWN **

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dic des 7 20:25:37 CET 2016

no ho se.

avui s'ha substituït un router, que  creiem que no funcionava bé. però
sembla que no era el router, sino l'antena de CalTruch.

jo ara, ja no puc pujar a Òrrius. demà si.
si tenim accés a la taulada, podem substituir l'antena afectada.

El dia 7 de desembre de 2016, 20:06, Met <metanglada a gmail.com> ha escrit:

-

-
[image:
https://lh6.googleusercontent.com/proxy/r3gSpV5jyh5dfYFDViBk524fI3n9PoJY_Q7l1lm1Nub5IpFTJ1Bh4epCLWk8UvZjSxtELQFrrXuvdv_TrmwTQZjF=w5000-h5000]
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, conté informació
que pot ser confidencial o d’ús restringit. Si no sou el destinatari del
missatge, o no heu estat autoritzats per l’emissor a rebre’l, no us està
permès copiar, reenviar o divulgar el missatge o el seu contingut. Si heu
rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqueu-ho electrònicament
de forma immediata i esborreu-lo.

Als efectes del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades
de Caràcter Personal, us informem que les dades de caràcter personal que
puguin constar en aquest document, seran incorporades a un fitxer
responsabilitat de *GurbTec Telecom S.L.*, la finalitat del qual serà dur a
terme les gestions derivades de la relació comercial establerta. Les dades
seran tractades de manera confidencial i respectant les normes estipulades
a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els drets d’accés, rectificació,
cancel·lació i oposició al tractament de les dades dirigint-vos per escrit
a: *GurbTec Telecom, S.L. Carrer Ató Bisbe, 4 Vic (08500) Barcelona*