[MataroSensefils] Install Party Xnergic divendres 8 d'abril de 16:00 a 20:00

Xavi Poza Sureda xavi.poza a ticae.com
dic abr 6 13:22:46 CEST 2016

No tinc torpedes ni splitters, però si ho creieu necessari mirem que podem
fer.

*Xavier Poza*

*Soci Fundador*
*Enginyer Tècnic Telecomunicacions Col.* *909709*
*xavi.poza a ticae.com <xavi.poza a ticae.com>*
*www.ticae.com* <http://www.ticae.com/>
*T. 93 848 19 01*

El dia 6 d’abril de 2016, 10:27, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com