[MataroSensefils] Assemblea de Mataró Sensefils Dijous 19:30

Enric enric a musaik.net
dij set 10 17:46:12 CEST 2015

Salut,

per tant, ens veiem avui dijous a Can Fugarolas a les 19:30 per
l'assemblea de Mataró Sensefils amb l'ordre del dia:

****************************************************************************************************************
Ordre del dia
**************

  * QoS per a la telefonia fixe (VoIP)

  * estat de la Fibra Òptica de guifi.net a Mataró

  * estat dels SuperNodes

  * Instal·lació de servidors. Cost i previsió.

  * Quota voluntària de 2 €/mes (o 24 €/any)

  * estat de comptes

  * coses a millorar de Mataró SenseFils

  * qualitat dels enllaços

  * distancies màximes (si o si, ens hem de connectar al SuperNode més
    proper amb visió directe)

  * nivell de senyal mínim per fer un enllaç (-65 dBm o -70dBm)

  * ...

  * GuifiLABs: fer un calendari amb propostes.

Entreu per la porta vermella i si està tancada truqueu.

El 10/09/15 a les 12:46, Jordi Clopes Esteban ha escrit: