[MataroSensefils] Connexio de node en cirera carrer murcia

dis oct 31 08:22:24 CET 2015

Hola Juan,

He editat el teu node i t'he connectat al més proper que és el de
MatCuba-AP5. Aquest node veig que demana una contribució de 30 € per
connectar-hi. La persona que ha apadrinat el supernode de Cuba va
recuperant el cost del material que ell ha hagut d'avançar per tal que
altres usuaris us hi pugueu connectar.
Ara ja t'apareixen les IPs que has de posar al teu equip. A la web, dins el
teu node, hi ha l'apartat unsolclic on pots descarregar l'arxiu de
configuració:

http://guifi.net/ca/guifi/device/81224/view/unsolclic

Per posar-lo obre el terminal del Winbox i fes copiar/enganxar del
contingut de l'enllaç.

Qualsevol cosa estem per aquí.
Seguim! :-)

Jordi

El dia 30 d’octubre de 2015, 17:19, Juan <juanher_ a hotmail.com> ha escrit: