[MataroSensefils] Connexio de node en cirera carrer murcia

div oct 30 08:35:23 CET 2015

Hola Juan,
A la web cal que triis el supernode al qual conectes i llavors et genera la
configuració ip que li has de donar al teu aparell. Segur que no veus
alguna altra xarxa més propera? Sobre TCM i Cuba, has provat de jugar una
mica amb l'encarament i la potència per veure si guanyes una mica? El -70
és estable o va fluctuant?
Va! Que ja falta menys! :-)
Jordi
El dia 29/10/2015 21:31, "Juan" <juanher_ a hotmail.com> va escriure: