[MataroSensefils] Alta nou client

Enric enric a musaik.net
diu oct 25 20:14:35 CET 2015

Salut Juan,

benvingut a guifi, doncs.
Ja tens el router, perfecte.
Però primer has de connectar-te a la xarxa de guifi.net, i després ja
parlarem d'internet. Són dues coses diferents.
Recorda això:
http://matarosensefils.net/faq/amb-guifinet-tinc-internet-gratis

Per connectar-te cal que et facis un usuari a la web de guifi, diguis on
ets i et donaran la configuració que has de posar per poder-te connectar.
Aquí t'explica com fer-ho.
https://guifi.net/trespassos

Evidentment, si en qualsevol d'aquests passos tens dubtes, aquesta
llista de correu és on preguntar.

I recorda, que el manteniment de la xarxa, no és gratuït, i entre tots
el podem mantenir:
http://matarosensefils.net/col.labora

El 25/10/15 a les 20:09, Juan ha escrit: