[MataroSensefils] Connectar a Mataró sense fils (era Re: Fwd: Things Network: LoRa WAN - 3x commons)

div oct 23 12:26:46 CEST 2015

Hola Josep Maria,
Avui justament fem una trobada a les 19:30 a l'espai Xnergic del
TecnoCampus. Si t'acostes t'ho podem explicar.
Jordi
El dia 23/10/2015 12:02, "Josep Maria" <amadormail4 a gmail.com> va escriure: