[MataroSensefils] consulta

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dij oct 22 18:14:06 CEST 2015

Enric, Et deixo les respostes en color lila, Moles gràcies

    El 21/10/15 a les 15:02, Nina González
      ha escrit:

      Hola bon dia,
        volia fer una consulta: algú em pot dir perquè no em
           funciona la connexió guifi en casa

           per les trucades de whatsapp. Així mateix la meva filla
            té un portatil nou un  mac d'aplle i no pot tampoc
            connectar-se a la xarxa GUIFI.

    Caldria que especifiquéssis com et connectes.

    * Si tens una antena i tota la resta per cable Tinc antena i la resta per wifi

    * Si tens un altre wifi dins de casa  si però ara no està posada

    * Si et connectes per proxy o no no ara vaig sense proxy

    * Si has configurat el nou ordinador perquè vagi per proxy  no

    * Si has configurat el telèfon perquè també hi vagi ... no

    No cal respondre-les totes, però almenys algunes, així et podrem
    ajudar.

    Però la casoística possible amb el que comentes, és gegant.

          Moltes gràcies

            Nina

Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA

    --

      Encara creus que no passa res si ens graven, ens registren, ens
      llegeixen i ens escolten, absolutament tot el que fem i deixem de

      TED sobre
        Vigilància de 9min