[MataroSensefils] [guifi-dev] [FotaDeTema] [Things Network] Fwd: 18N 18h: Construint la Ciutat Intel·ligent des de baix: Ara és LoRa

Victor Oncins victor.oncins a gmail.com
dic nov 18 13:50:18 CET 2015

Hola,

com ja suggerit en Roger Baig en referència a l'experiència belga, els
promotors de la xarxes de sensors bottom-up tenen molt a guanyar
col·laborant amb guifi.net, sobretot en l'aprofitament dels
emplaçaments i la tecnologia de xarxa actualment en servei.

Espero que això es tradueixi en un projecte concret i correctament
finançat. Crec que no hauria d'haver cap problema en aquesta
col·laboració.

Victor

El dia 18 de novembre de 2015, 12:26, Roger Pueyo Centelles |
Guifi.net <roger.pueyo a guifi.net> ha escrit: