[MataroSensefils] node desconnexió

dic nov 18 12:35:14 CET 2015

No arribo a la seva IP.

És una pena Gerard. Si no t'en surts jo de tu demanaria que un tècnic t'ho
mirés. Segur que al cap de l'any et sortirà més econòmic que el tècnic t'ho
solucioni amb una hora de feina que contractar un ADSL.
Els voluntaris arribem on bonament podem.

Gràcies per fer el correu!

Jordi

El dia 18 de novembre de 2015, 12:19, ivan <ivan a matwifi.com> ha escrit: