[MataroSensefils] ampliacio MatIsern

René Vives rene.vives a gmail.com
dic nov 11 12:43:21 CET 2015

Hola,

a mi em sembla bé qualsevol millora de la xarxa que es proposi i si hi ha
fons de les aportacions crec que s'han de destinar a aquestes millores que
per això hi són.

El cas concret de Matisern, sino recordo malament la omni de 2.4 és un
minipci de la rb600 (a la web inidica una rb433 [
http://guifi.net/es/node/19268]). La proposta de substituir-la per una a
5GHz, significa canviar la rb600 per una omnitik? Això vol dir que
qualsevol enllaç troncal que encara es faci des de la rb600 amb minipci
caldrà substituir-lo per un enllaç hibrid. Ho tenim controlat?

L'Ivan proposa també canviar el troncal amb matcuba. Ok. És el únic troncal
que queda des de la rb600?
Aquest són les antenes definides a la web:
MataroSensefils_Isern   => Canvi a 5GHz
Isern-Llavaneres    => Operativa? (crec que no)
MatIsern-Cuba    => Canvi a 5GHz
MatIsern-Escorxador    =>operativa??
MatIsern-MatIsernSopa   =>operativa? (crec que no)
MatIsernSECTORIAL    => operativa??
MatIsern-Geganta    =>operativa??
MatIsern-Alamos =>operativa??

SAX!

El dia 11 de novembre de 2015, 9:41, ivan <ivan a matwifi.com> ha escrit: