[MataroSensefils] Protocol ssl

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll nov 9 16:41:10 CET 2015

Bona tarda.  Sóc matsantbru4. Ara a la tarda ja em funciona tot.
És increïble! S'arregli sol sense tocar res.
Així que ja em funciona la porta federada.

El que segueix sense funcionar es la connexió ssl x entrar a la configuració de la nanostation. Què  haig de fer de deshabilitar-la i entrar a la nano per configurar-la?

Ivan... m'hauria de passar millor a 5mhz? Oi?  Quan la nano digui prou... hi faré.... a no sé que algú necessiti 2mhz... que li passaria la meva i compraria una de 5... millor... oi?

Moltes gràcies per tot

Enviat mitjançant l'Outlook<http://taps.io/outlookmobile> per a l'Android