[MataroSensefils] Protocol ssl

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll nov 9 00:01:08 CET 2015

Bona nit. torno a ser matsantbru4

com que no podia connectar-me a la nanostation per actualitzar el firmware, he hagut de descarregar-me un navegador que si que m'ho permetés fer. Ni firefox, ni chrome, ni edge em deixaven connectar a la nanostation amb protocol sslv3 pel risc que comporta. així que m'he descarregat el navegador comebird, i ja torno a tenir accés a la nanostation.

He actualitzat el firmware, al de juliol de 2015, però per molt que actualitzi, segueixo tenint el mateix problema amb el certificat sslv3. ja em donareu la solució definitiva (si es que n'hi ha).

Ara bé, he tornat a perdre la connexió a la porta federada. Concretament, he perdut la connexió a MatAlamos. Com veieu a la foto, ni surt com  a xarxa (o la detecta malament, perquè en surt una del canal 13 sense ESSID.

Alguna solució més? Per cert, la nanostation ja no respon als pings.