[MataroSensefils] Protocol ssl

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
diu nov 8 22:28:04 CET 2015

Hola, bona nit. torno a ser el Matsantbru4, i us explico com tinc la situació.

Jo he estat fora de casa des de les 11 del matí fins a les 21h, i quan he marxat, la nanostation no funcionava, ni graficava, ni tampoc responia als pings. Posteriorment, s'ha tornat a activar sola, segons sembla, a les 16h, ha respots als pings de l'Ivan, i ha començat a graficar.

bé, doncs a les 21h, quan he arribat a casa, no tenia connexió a la porta federada. Firefox em deia que el servidor intermediari estava rebutjant les connexions.

Tampoc podia accedir a la configuració de la nanostation per culpa del protocol SSL.

Després he intentat fer un ping a la meva nanostation, i s'han enviat i rebut els 4 paquets.

A partir d'aquí, miraculosament la nanostation ha tornat a funcionar, i ara tinc un altre cop, conexió amb la porta federada de l'escorxador.

ara bé, segueixo sense poder connectar-me a la web de la meva nanostation per culpa del protocol SSL, que els navegadors els rebutgen per no ser segurs.

No sé què estic fent malament, o què li passa a la meva nanostation, perquè primer no funciona, i després si que funciona sol, ...,però merci per la vostra ajuda.

Si algú té solucions al meu problema, estic obert a fer el que calgui.

merci