[MataroSensefils] Protocol ssl

ivan ivan a matwifi.com
diu nov 8 13:49:40 CET 2015

MatAlamos esta operatiu

ivan a k9 ~ $ ping 10.139.56.225
PING 10.139.56.225 (10.139.56.225) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 10.139.56.225: icmp_seq=1 ttl=60 time=3.82 ms
64 bytes from 10.139.56.225: icmp_seq=2 ttl=60 time=9.34 ms
^C
--- 10.139.56.225 ping statistics ---
2 packets transmitted, 2 received, 0% packet loss, time 1001ms
rtt min/avg/max/mdev = 3.829/6.587/9.345/2.758 ms
ivan a k9 ~ $

MatSantBru4 no respon a ping ¿esta operatiu?

ivan a k9 ~ $ ping 10.139.56.234
PING 10.139.56.234 (10.139.56.234) 56(84) bytes of data.
>From 172.25.37.206 icmp_seq=2 Destination Host Unreachable
>From 172.25.37.206 icmp_seq=3 Destination Host Unreachable
>From 172.25.37.206 icmp_seq=4 Destination Host Unreachable
^C
--- 10.139.56.234 ping statistics ---
4 packets transmitted, 0 received, +3 errors, 100% packet loss, time 3022ms
pipe 3
ivan a k9 ~ $

El dia 8 de novembre de 2015, 13:08, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

> En el windous hi tens l'hora i data d'avui?
>
> El dia 8 de novembre de 2015, 13:06, Jordi Català i Vilanova <
> jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

> 0182-3882-00-0201616289

-
    <http://matwifi.com>
-
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
-
www.matwifi.com <http://matwifi.com>
ivan a matwifi.com
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.