[MataroSensefils] Protocol ssl

diu nov 8 11:54:35 CET 2015

Hola Jordi,

La porta federada funciona correctament. Ara hi veig usuaris connectats.
Pots fer ping a 10.139.66.98

Sobre l'ssl potser que l'hora i data del teu PC no siguin correctes? quan
hi ha un desajust amb la data els certificats ssl es fan un embolic i no et
permeten connectar.

Jordi

El dia 8 de novembre de 2015, 10:54, Jordi Català i Vilanova <
jcvpolaco a msn.com> ha escrit: