[MataroSensefils] nova localització

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
div nov 6 21:16:28 CET 2015

Bona nit Isaac,
si vas a la web de guifi.net al apartat de mapes, o bé a nodes, pots afegir un nou node. La recomanació és que pintis el node a la seva localització.Amb el nou node pintat, pots anar a l'apartat de mapa de perfils o bé distàncies. Allà pots veure el SN propers i si tens obstacles entre el teu node i el SN.
Si tens més dubtes comenta-ho per aquí la llista i ens ho mirem.
Per cert, a les zones que comentes hi ha 3 llistes actives:Orrius  que la pots trobar i subscriure't a https://llistes.guifi.net/sympa/info/orriusel maresme https://llistes.guifi.net/sympa/info/guifi-maresmeMataro que ja i estàs subscrit.
SAX!
Xevi P.