[MataroSensefils] Fwd: Recordatori de pertinença a les llistes de correu de matarosensefils.net

div maig 15 23:11:44 CEST 2015

Hola!

De l'allotjament vell fem servir alguna cosa?

Enric, les llistes que es fan servir Mataró i Isern puntualment estan
migrades, oi?
René, el Wiki també el tens al teu server?

Els hi dic que ho eliminin tot o almenys les llistes?
Jordi

El dia 15 de maig de 2015, 16:24, Ferriol <ferriol a musaik.net> ha escrit: