[MataroSensefils] Enllaç a la web de la Llista de correu

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij maig 14 16:06:24 CEST 2015

Al meu anterior correu parlava de certificats gratis... he buscat una mica
més i no ho son del tot:

https://www.techdirt.com/articles/20140409/11442426859/shameful-security-startcom-charges-people-to-revoke-ssl-certs-vulnerable-to-heartbleed.shtml

Pel que es veu emeten el certificat gratis però et cobren per revocar-lo...
aquest és el que ells anomenen "model de negoci deferent".

No sé quines implicacions pot tenir per un simple certificat de servidor.
Jo crec que no ens afecta gaire, si cal revocar el certificat es canvia i
punt, però si algú que hi entengui més ens pot il·luminar, millor.

Com sempre, ningú dona duros a quatre pessetes.

Esteve

El dia 14 de maig de 2015, 15:57, Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> ha
escrit: