[MataroSensefils] Enllaç a la web de la Llista de correu

Enric enric a musaik.net
dic maig 6 14:22:07 CEST 2015

El 06/05/15 a les 13:18, Xavi Poza Sureda ha escrit:

> O comprar un wildcard per tot el domini...

Què és un wildcard?

--
Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,