[MataroSensefils] Problemes de rutes¿?!¿?

Arantza Terra arantza.terra a gmail.com
dim maig 5 20:14:37 CEST 2015

Ara mateix s'ha tornat a penjar. En principi hi ha connexió però sempre surt el mateix missatge: Internet no conection.

Hi ha alguna cosa que poguem fer?

Enviat des del meu iPhone

El 05/05/2015, a les 19.09, ivan <ivan a matwifi.com> va escriure: