[MataroSensefils] Enllaç a la web de la Llista de correu

Enric enric a musaik.net
dim maig 5 08:58:36 CEST 2015

El 05/05/15 a les 08:53, René Vives ha escrit:
> Canviat.
>
> Caldria posar un certificat vàlid en aquest servidor ja que quan
> s'intenta accedir surt l'avís NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID  i pot
> fer que gent es tiri en rera.
Si , noi ... però ja saps que els certificats valen diners ... i a més
crec que és una de les estafes que s'han establert a internet.
I més quan, si no recordo malament, va ser l'any passat que es va
detectar una vulnerabilitat de seguretat brutal en alguns certificats
que havien estat "certificats" per aquestes empreses fiables ...
Per tant, em sap greu però no seré jo que em gastaré un duro per fer-ho.
Ara si es decideix entre tots comprar-ne, no m'hi oposaré pas.
És més, vaig trobar aquest bastant barat:
https://www.ssls.com/comodo-ssl-certificates/positivessl.html
No ser qui hi ha darrera ... i prefereixo no saber-ho.