[MataroSensefils] Connexió a antena troncal

ivan ivan a matwifi.com
dll mar 30 01:29:56 CEST 2015

no he mirat correu fins ara.
jo puc dilluns a les 16:00h. dimarts no podré amb tot el dia.

El dia 28 març de 2015, 11:12, fidel borras subirana <fidel_bosu a hotmail.com
> ha escrit:

> Salut,
>
> finalment, avui podria fer l'arreglo de Mirborrell, si algu capaç es posa
> en contacte amb mi durant el mati, a primera hora de la tarda o durant el
> mati podriem pujar.
>
> O dema a una hora que quedem, com ho tenim?
>
> Fidel
>

> ------------------------------
> Date: Thu, 26 Mar 2015 08:58:35 +0100
> From: baenala a vilassardedalt.cat
> To: llista a matarosensefils.net
>
> Subject: Re: [MataroSensefils] Connexió a antena troncal

> [...]

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.