[MataroSensefils] problemes MatSantbru4

div mar 6 23:01:40 CET 2015

Hola Jordi,

Són varis problemes diferents els que descrius que no tenen tots relació.

1-La teva connexió: jo ara mateix arribo al teu node i veig que ja tens
accés a la porta a Internet. Entenc que se t'ha solucionat el problema. No
se si algú ha fet alguna intervenció al respecte. És interessant que quan
algú fagi alguna intervenció per solucionar una incidència ho comuniqui a
la llista, de la mateixa manera que si un problema se us soluciona també ho
comuniqueu.

2-L'adreça de correu de la llista penso que té a veure amb una redirecció
del domini matarosensefils.net cap a guifi.net/mataro Com que les llistes
estan en el primer servidor, quan segueixes l'enllaç vas a para al segon i
allà no hi són. Entenc que quan l'Enric fagi la migració de la llista al
servidor autogestionat aquest problema es solucionarà.

3-Les gràfiques: efectivament no es veuen. No m'ho he pogut mirar però pot
ser degut a que el servidor de gràfiques no està operatiu o pot tenir
relació amb els problemes que estem tenint amb el servidor DNS principal de
la xarxa.

Espero que les meves respostes et puguin ser d'alguna ajuda Jordi.
Salut!

Jordi

El dia 5 març de 2015, 23:42, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com>
ha escrit: