[MataroSensefils] DNS a Mataró

Ferriol ferriol a musaik.net
dic mar 4 11:52:50 CET 2015

Hola Esteve,

Amb el que has enviat a l'Enric en vaig treient l'entrellat. En els
dominis faltava la ip per defecte, i quan defineixes aquesta tots els
subdominis ja es dirigeixen a aquella ip i no cal definir-los. Perfecte.
Ara no acabo de veure com funciona el registre MX, faig alguna prova més.

Cada quan s'actualitza el DNS ? Vull dir cada quan refresca les dades de
la configuració que es fa pel web ?

Salut !

El 02/03/15 a les 18:23, Esteve Olm ha escrit: