[MataroSensefils] DNS a Mataró

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
diu mar 1 23:07:55 CET 2015

He estat mirant el codi font del script dnsservices.php
el codi font està aquí:

http://trac.guifi.net/browser/DNSServices/dnsservices.php

No entenc gaire el PHP, però a la línia 526 sembla que fa una crida a
aquesta url:

http://guifi.net/guifi/cnml/12776/domains

que retorna un XML amb informació de dominis, segurament amb això després
configura el DNS.
El que m'estranya és que en aquesta llista no retorna cap dels dominis que
hi ha el node i en canvi algun d'ells funciona.

No sé, penso que la clau estarà en el log del servidor DNS, té que haver-hi
un fitxer dnsservices.log al /var/log que ens doni més pistes... si algú
me'l fa arribar li faig una ullada.

I moltes gràcies per lo del mldonkey, no et cal pas disculpar-te, si
s'atura algun dia tampoc passa res!

Esteve

El dia 1 març de 2015, 20:59, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: