[MataroSensefils] DNS a Mataró

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
diu mar 1 12:57:26 CET 2015

Si no ho tinc mal entès els DNS de guifi actualitzen les dades amb un
script, potser deu estar fallant per alguna dada incorrecta o ves a saber.
Caldria mirar els logs d'algun d'aquests servidors a veure si ho estan
rebent bé o no.

Per altra banda, aprofito per comentar que el mldonkey no funciona, potser
està relacionat amb aquests canvis que has fet, em surt un error del nginx
"502 Bad Gateway". Si pots mira-ho no sigui que també hi tingui alguna cosa
a veure.

El dia 26 febrer de 2015, 22:14, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: