[MataroSensefils] no em connecta el proxy

Enric enric a musaik.net
dim jun 9 16:04:12 CEST 2015

Salut,

acabo de deixar passar el correu de l'Alba que estava retingut a la
llista de mataró Sensefils. Estava retingut perquè des de l'adreça que
ha enviat el correu no està subscrit a la llista.
Potser està subscrit amb un altre compte pel qual si que rep els correus
de la llista.
Però si no té un altre compte subscrit, no rebrà pas aquest correu.

El 09/06/15 a les 13:48, alba tudela cantallops ha escrit: