[MataroSensefils] configuració SSL i altres problemes connexió i configuració

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic jul 15 09:15:46 CEST 2015

Hola bon dia companys. Sóc en Jordi Català, el Matsantbru4, i us exposo uns quants problemes que tinc amb la connexió a guifi.
Fa temps que estic tenint connexions que s'interrompen constantment, i em deixen sense servei, i no sé si el problema es meu o de la connexió.
Aquesta setmana he intentat mirar la configuració, accedir a la nanostation (feia molt de temps que no ho feia), i quina ha estat la meva sorpresa que no podia accedir per cap dels exploradors (internet explorer, ni mozilla).
Després de 1h i mitja intentant-ho, ho vaig provar a través d'un telèfon android, i quina va ser la sorpresa que va entrar entrar al moment. Això em va fer sospitar.
Finalment, vaig descobrir que no tenia activat la configuració, a configuració avançada, les caselles SSL 2.0 i SSL 3.0
Jo no recordo haver-les desactivat, sinó que amb les actualitzacions de segurerat, es van desactivar, suposo que per seguretat ja que representa una vulnerabilitat pel sistema tenir-les activades.

Així que, si algú no pot accedir a la configuració de la nanostation, el navegador no li dóna resposta i diu que esta pagina no se puede mostrar (IE) o No s'ha pogut connectar de forma segura (mozzilla), que comprovi primer a configuració avançada les pestanyes SSL ja que la configuració web de les nanostation fan servir el protocol SSL (no sé si m'he explicat bé). (alguna persona més entesa, potser ho pot explicar millor).

L'altre problema que tinc es possiblement en la configuració amb l'ordinador, perquè avui m'ha tornat a passar, que es connecta a guifi, però no puc accedir enlloc. He comprovat la connexió i estava tot correcte.
He fet la prova amb telèfon android, i ha accedit a la primera a guifi i a la porta federada a la primera, i a les configuracions del trasto i l'adaptador wifi interne, i tot estava ok. Però amb l'ordinador, res de res.
No sé què puc fer en aquest segon cas. He deshabilitat l'adaptador wifi del portàtil, he suprimit la connexió, i ho he tornat a habilitar i tornar-me a connectar. Llavors, l'ordinador s'ha tornat a connectar bé a guifi i a la porta federada.

On pot ser el problema en aquest segon cas, que l'ordinador es connecta però no obtinc resposta? A vegades em dóna problemes i em diu que no s'ha trobat el servidor intermedi, com en el cas d'avui, però a través d'android tenia connexió que estava bé a tot i amb l'ordinador no.
Tinc windows 8.1, faig servir el mozzilla firefox amb el foxyproxy standard.

Moltes gracies per la vostra ajuda, i perdoneu-me per haver-me estés tant!