[MataroSensefils] Donacions i dades dels donants 2014

dll gen 19 21:15:05 CET 2015

Benvolguts/des,

Tenim tres donacions que no tenim les dades dels donants. *Feu-me-les
arribar en privat* sis-plau.

Em calen les dades de:
-Toni Baena
-Teatrepro
-i un desconegut/da que va ingressar 7 € a l'octubre.

Quan tingui les dades penjaré a la web el resum de quan hem ingressat, en
què hem gastat els diners i quan diners tenim.
Gràcies a tots els que heu col·laborat aquest 2014 i recordar que ja podeu
fer les del 2015.
Jordi

El dia 11 desembre de 2014, 17:18, Jordi Clopes Esteban ha escrit: