[MataroSensefils] Li-Fi

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic gen 14 00:35:36 CET 2015

Interessant xerrada :)

En algun guifilab havíem comentat de fer una paranoia similar: "empalmar
una fibra òptica amb un telescopi enfocat amb precisió cap a un altre
telescopi que porti la llum cap a una fibra òptica destí". Si fossim
capaços de que la fibra destí rebés la llum que emet la fibra origen
podriem tenir connexions de fibra òptica "sensefibres".

Malauradament estem més mancats de temps que d'idees esbojarrades.

Esteve

El dia 13 gener de 2015, 17:06, Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com>
ha escrit: