[MataroSensefils] error baixar contingut sopa

Enric enric a musaik.net
dis gen 3 14:32:29 CET 2015

Salut René,

acabo de veure el teu correu.
He estat fora.
Això passa quan el servidor web detecta que s'intenta entrar a aquest
directori des d'una ip que no és del tipus 10.0.0.0.
Pots comprovar que hi vas per aquí?
Jo acabo de provar-ho des d'un altre punt de sensefils i hi puc accedir.

Vas intentar entrar des d'un MaC? Tens IP 88.3.71.27?

Si no és així, torna a provar-ho i diga'm l'hora que ho fas i miraré al
log del nginx.

El 31/12/14 a les 16:54, René Vives ha escrit:
> i si intento accedir
> a http://sopa.musaik.net/sites/sopa.musaik.net/files/sopa/P2P em
> retorna un error 403 Forbidden.

> <mailto:rene.vives a gmail.com>>:
>
>     Hola,
>
>     quan intento baixar contingut des de la sopa em mostra el següent
>     error: No esta autorizado a acceder a los recursos solicitados
>
>     Accedeixo a través de guifi.net <http://guifi.net>.
>

>     Salutacions,
>     René

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>