[MataroSensefils] A la sopa només bona qualitat

Enric enric a musaik.net
dim feb 24 22:04:03 CET 2015

Salut,

Esborrades!
Gràcies Xevi.
Una de les Sombres de Grey, és una pel·lícula que es diu Elvira i és del
2014.
L'he deixat com a pendents a afegir a la sopa.

El 24/02/15 a les 21:46, Xevi Palacios ha escrit:
> Més raports de pelis que no es mereixen està a la sopa:
> - V3nganza: mala qualitat i so de llauna. Es un screener molt dolent.
> - El fracotirador. No es american sniper. És una pel·lícula francesa
> que també tracta d'un franctirador. Desconec el títol original però
> tampoc és molt bona qualitat d'imatge.
> - Les de 50 sombras de grey, hi ha una per adults... i l'altre no sé
> si és la que toca, em sembla que no.
> - El hobbit: tampoc té gran qualitat.
>

> A mesura que vegi pelis comento les que no són de qualitat per
> deixar-les a la sopa.
>
> SAX!!!

> [...]

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>