[MataroSensefils] Resum reunió general Mataró sense fils

Enric enric a musaik.net
dis feb 21 21:12:12 CET 2015

Salut,

molt bona feina!
Un aclariment, el servidor autogestionat no és només obra meva.
També hi ha en Jose, el seu germà Javi, l'Héctor, en Marcos i en Ferriol!

El 20/02/15 a les 15:54, Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Hola,
>
> A la reunió hi varen assistir: Ivan, Octavi, Esteve, Jose, Xevi, René,
> Lluís i jo mateix.
>
> Sobre els tres punts que hi havia proposats:
>
> *1-Actuacions per millorar la xarxa:*
>
> *TCM: *
> actualitzarem l'electrònica de xarxa del supernode del TecnoCampus per
> una amb més capacitat d'enrutament de paquets. Es fixa el *proper
> divendres 27 de febrer a les 19:30 al GuifiLab* que realitzem a
> l'espai Xnergic de TecnoCampus per configurar els equips. *A l'endemà
> [...]

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>