[MataroSensefils] Fwd: Fwd: node desconnexió

ivan ivan a matwifi.com
dij des 10 08:38:53 CET 2015

he afegit l'adreça de correu que utilitza a la llista.

---------- Missatge reenviat ----------
De: ivan <ivan a matwifi.com>
Data: 10 de desembre de 2015, 8:26
Assumpte: Re: [MataroSensefils] Fwd: node desconnexió
Per a: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils <
llista a matarosensefils.net>

sino recordo malament tens una NanoStation2

les llums que te a la part superior de darrera indiquen d'esquerra a dreta
PWR | LAN | qualitat de l'enllaç.
¿dels 4 lets de la dreta, n'hi ha algun d'encès?
digues quins estan encesos i quins no.

a la web del teu node, diu que fa 5 mesos que l'antena no esta connectada
al SuperNode.

El dia 9 de desembre de 2015, 15:24, Ringo Mcfly <ringomcfly a gmail.com> ha
escrit:

--
    <http://matwifi.com>
--

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest