[MataroSensefils] connexions dolentes [era] Re: proxy ko?

ivan ivan a matwifi.com
dic des 2 08:23:53 CET 2015

no té res a veure amb tenir l'adreça malament.

si tens un ping de 24ms, es que hi ha quelcom malament i molt probablement
sigui la teva antena.

pots respondre aquestes preguntes?
¿
​on i com estàs connectat?
​
​¿
​com es que tens ping de 24ms?​
​
lo normal es que no superi els 5ms. si us plau revisa el teu enllaç
¿a quina distancia estàs del SuperNode?
¿no tens cap SuperNode més aprop?

El dia 1 de desembre de 2015, 15:54, BAENA LOPEZ, Antonio <
baenala a vilassardedalt.cat> ha escrit:

    <http://matwifi.com>