[MataroSensefils] Proposta d'assemblea Mataró SenseFils setembre 2015

ivan ivan a rusc.net
dij ago 20 14:14:57 CEST 2015

els que estigueu interessats maqueu quin dies us va bé. o proposeu quin dia
us aniria bé

http://doodle.com/s7zbcac5u8hd3347

El dia 18 d’agost de 2015, 9:17, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

> M'he apuntat cap de setmana del 4-5 que hi sòc.

> fora. El

> http://etherpad.guifi.net/p/PropostaD%27AssembleaMataroSenseFilsSetembre2015

> 0182-3882-00-0201616289

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a rusc.net
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.