[MataroSensefils] subscripcio a la llista

Enric enric a musaik.net
diu abr 19 11:45:03 CEST 2015

El 18/04/15 a les 11:17, Jordi Clopes Esteban ha escrit:

> El correu de l'Aaron ha entrat en moderació pq no estava subscrit i
> l'he acceptat jo. Després l'he subscrit manualment.
> Jordi

Gràcies Jordi!
Per tant, sembla que això està funcionant.
Tinc un altre problemet, hi ha diferents comptes de correu que em
retornen per diferents problemes.
Caldria mirar-s'ho amb calma i anar descartant comptes de correu.
Agrairia algun ajut per anar-ho mirant.
Només és qüestió d'anar enviant correus personals i comprovant que no
funcionen, però és una mica pesat perquè no es resolt al moment perquè
has d'anar esperant respostes.

> [...]
>         "unsubscribe" en l'assumpte del correu
>
>         Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del
>         HacKlAb NòmAdA

>     Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense
>     fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any)
>     al nº de compte 0182-3882-00-0201616289
>
>     Per esborrar-te de la llista envia un correu
>     llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula
>     "unsubscribe" en l'assumpte del correu
>
>     Llista hostatjada al Servidor Autogestionat Burriac del HacKlAb NòmAdA

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>