[MataroSensefils] sopa de Pedres

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
div abr 10 14:37:46 CEST 2015

Amb alguns navegadors quan cliques l'enllaç s'obra directament per veure-la online. En aquest cas, s'ha de fer clic amb botó dret del mouse i triar l'opció "Guardar Enllaç Com...", tries la ubiació on guardar la peli i ja se't descarrega.
SAX!!
Xevi P.