[MataroSensefils] DNS xungos [era] Re: Sopa Down ? o DNS xungo?

Jose Legido jose a legido.com
dim set 16 16:57:57 CEST 2014

> Bon dia Ivan & co.
>
> Jo no se com ho vareu solventar divendres al migdia però tb m'estic
> trobant problemes amb altres servidors DNS...
> per una banda el syslog esta ple de querys denieds

Hola Jordi
Vam deshabilitar IPV6 que donava molts errors i esborrar algunes línies
dels fitxers de zona estàven malament.
I vam reiniciar el servei i va carregar bé.
No sé quin es el problema que hi ha a guifi, m'ho hauria de mirar, però com
a mal menor, arreglaria els fitxers de zona i quan funcioni SQUID treuria
que s'actualitzi del cron. No funcionaran les entrades noves, però algo es
algo.... fins que s'arregli