[MataroSensefils] conexió alamos

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim set 2 19:19:04 CEST 2014

hola, bona tarda. us envio aquest mail per demanar ajuda. fa un any que he estat fora de mataró, i he tingut l'antena apagada.
Ahir em vaig instal·lar de nou a Mataró, i avui he intentat connectar-me a guifi però ha estat impossible.
He accedit a la meva nanostation, i segueix ben configurada, però no rep senyal de matalamos.

Ha variat la xarxa a mataró en el darrer any? segueix funcionant matalamos? segueix sent compatible amb la meva antena?

Si és així, algú em pot dir a quina antena em podria connectar millor.
Jo sóc el Matsantbru4 https://guifi.net/node/44873, i des de casa tinc visió directe a torre maresme i l'antena també em detecta l'habana.

espero que em resolgueu aquests dubtes. moltes gràcies

moltes gràcies.