[MataroSensefils] Connexió

dij oct 30 08:06:49 CET 2014

Bon dia Matilde,
T'acomopanyo en el sentiment per aquesta perdua del parem
Sobre el que preguntes:
En el carrer sant Joan hi ha gent connectada amb la Torre del Maresme.
L'antena que et cal per connectar a aquesta antena de Torre Maresme és una
Mikrotik SXT. Amb antenes més antigues segurament no podràs connectar.
Pensa que la tecnologia avança molt ràpidament i les noves antenes que
despleguem sempre són amb les últimes que surten al mercat. Això impedeix
reaprofitar antenes velles però fa que la xarxa vagi cada dia millor.
Vagi bé Matilde,
Jordi
El dia 30/10/2014 7.44, "matilde alegre" <matilde_medife a hotmail.com> va
escriure: