[MataroSensefils] accedir a phpMyAdmin

ivan ivan a rusc.net
div oct 17 11:02:30 CEST 2014

has de posar

*Sense servidor intermediari per a:localhost, 127.0.0.1, 192.168.0.0/16
<http://192.168.0.0/16>, 10.0.0.0/8 <http://10.0.0.0/8>, 172.16.0.0/12
<http://172.16.0.0/12>*
https://www.dropbox.com/s/ntqurdxqr821w9e/Captura%20de%202014-10-17%2010%3A56%3A11.png

El dia 17 octubre de 2014 9:23, irene pineda coll <irenepi85 a gmail.com> ha
escrit:

> Gràcies per les respostes!
> He provat les dos opcions, la d'en Jose em dona error i la d'en Jordi
> també l'he provat i sembla que vagi a entrar pq surt l'icona però acaba
> surtin que la "pàgina no esta disponible". Podria ser que hagués de
> desactivar alguna altre cosa?
>
> El dia 15 octubre de 2014 10:20, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:
>
> Hola Irene.

> 0182-3882-00-0201616289

El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.