[MataroSensefils] GuifiLab aquest divendres 10/10/2014

Enric enric a musaik.net
div oct 10 09:28:59 CEST 2014

Salut,

això és el millor que ens pot passar. Gent amb moltes ganes de
col·laborar i que fa un treball Fi de Grau. Ens interessa molt gent que
pugui dedicar hores a investigar.
Jo avui no crec que pugui passar, ho intentaré però.

El 10/10/14 a les 08:42, Jordi Clopes Esteban ha escrit:

> Avui toca Guifilab. Us copio el missatge que em va fer en Pedro de BCN
> on esboça algunes propostes sobre VOIP:
> " Aquest any jo he de fer un Treball Fi de Grau (antigament conegut com
> Projecte Fi de Carrera)
>
> https://github.com/pedro-nonfree/deploying-voip-in-community-networks
>
> estic tenint en compte diferents perfils:
>
> - la meva xarxa qMp de Sant Andreu com a voluntari (en vaig parlar al
> SAX2014)
> - guifibaix, cooperativa que administra una xarxa qMp a st.joan despí
> i rodalies
> [...]

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>