[MataroSensefils] Domini matarosensefils.net

Enric enric a musaik.net
dic oct 8 09:44:01 CEST 2014

Salut,

o crec que el que seria ideal seria posar-ho al servidor autogestionat
que tenim els que érem el hacklab Nòmada a on també hi tenim la sopa de
pedres.
En aquest servidor també hi tenim altres webs, com el banc del temps del
coromines, la web de Can Fugarolas, el wiki.legido.com, lestrella.org,
ecoopirativa.anem.be, ... i hi tenim un servidor de correu que gestiona
les llistes de correu de diversos col·lectius com l'escola Joan
Coromines, l'Estrella, Can Fugarolas, ...
Què s'hi hauria de posar?
La llista de matarosensefils?
I el wiki?
Per mi cap problema. I crec que si ho comento amb la resta tampoc n'hi
haurà cap.
La única cosa és que heu d'entendre que és un servidor casolà,
instal·lat en una casa amb un ADSL casolana de menys d'1Megabit de
pujada i amb una connexió sensefils a guifi.net de la òstia!
Per tant, si se'n va la corrent, si hi ha una tempesta, ... passen
coses. Tot i que fa temps que no en passen. Almenys un parell d'anys si
no m'equivoco.
I evidentment, no hi hauria contrapartida, tot és sensefils.
Les restriccions a fitxers adjunts a les llistes de correu grosses són
estrictes, l'ampla de banda és petit i no es poden enviar fitxers molt
gordos. El que s'ha d'enviar són enllaços.
Bé, dit això. Concretem?

El 08/10/14 a les 08:48, Jordi Clopes Esteban ha escrit:

> Moltes gràcies Jordi!!! :-)
> Penso que el problema no és tant el servidor com que algú s'encarregui
> de migrar el domini i la llista de correu a on toqui. Entenc que
> d'això se n'hauria d'encarregar algú de Mataró. Si no hi ha mans, amb
> l'opció d'OVH ja ens fan la migració.
> Jordi
>
> El dia 07/10/2014 21.30, "Jordi Soler" <jordi a setupinformatica.com
> <mailto:jordi a setupinformatica.com>> va escriure:
>
>     Bones people...
>
>     Si voleu mentre acabeu de decidir us dono accés al meu server que
> [...]

Jas has firmat per la iniciativa legislativa popular per una nova llei
de l'educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva,
coeducadora i en català?
ILP d'Educació <http://ilpeducacio.cat>