[MataroSensefils] Domini matarosensefils.net

dim oct 7 21:25:06 CEST 2014

Hola!

Els del hosting m'insisteixen en que els hi digui si volem passar a OVH o
si ens passen la còpia per instal·lar-ho a un altre server. Si algú es vol
fer càrrec de la migració que m'ho digui i li passo el contacte. Si dijous
no hi ha ningú li diré que ens ho passi a OVH.

Seguim!

Jordi

El dia 6 octubre de 2014 9:41, Marcos Bernabé <berserma a yahoo.es> ha escrit: